I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

چهارشنبه 18 / 8 / 90

امروز زبان داشتیم . رفتم پای تخته نوشتم :

English is very terrible ; awful and hard

( انگلیسی خیلی مزخرف ، وحشتناک و سخته ) شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

مسلما هیچ کدوم از بچه ها معنی شو نفهمید . پس کسی هم پاکش نکرد . اول بگم که من خودم عاشق زبانمin love heart و کلاسش رو هم میرم ولی خواستم یه کم سر به سر معلمه بذارم .

خلاصه ، معلم اومد تو و رفت تخته رو پاک کنه که درس بده . تا اینو دید کلی خندید . بعد از نماینده پرسید کی اینو نوشته ؟ نماینده ی بدبخت هم که نمی دونست گفت من نبودم .

بسی حال داد !شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

ساعت آخر معلم علوم به دوتا از بچه ها گفت شنبه به خاطر نمرات گندشون مامانشون بیان مدرسه . یهو کلاس ساکت شد و یکی شون پا شد و گفت : خانم من مامان ندارم . معلمه یه دقیقه خشکش زد ( ما می دونستیم . واسه همسن ساکت شده بودیم ) بعد گفت : خواهر بزرگتر چی ؟ گفت : دارم . گفت : به اون بگو بیاد .

صحنه ی غم انگیزی بود . جالب اینجاست که خود دختره وقتی داشت این حرف رو میزد خیلی راحت گفت ، بدون حتی یه اخم . چه میدونم ، شاید بهش عادت کرده ...

بای بای بچه هاشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | شنبه 21 آبان 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк