آشتی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

سلام سلام سلام

امروز حسابی شارژم ها . آخه با دوستم آشتی کردم . وای خودم باورم نمیشه . دیروز دوست ناهید اومده بود خونمون و کلی باهام حرف زد و ناامیدم کرد . اون خیلی چاخان می کنه ولی من باور کردم . صبح که رفتم مدرسه برای ناهید نامه دادم که :

این رسمش نبود . تو حق نداشتی همه ی نامه هایی که برات داده بودم رو بدی دوستات بخونن .

من به تو اعتماد داشتم . اون چیزا بین من و تو بود و خدا .

واقعا که ... دوستی ما یه زمانی حرمت داشت .

جواب داد : هرکی بهت گفته چاخان گفته . من اونا رو به هیچ کس نشون ندادم .

 

دوستی ما الانم واسه من حرمت داره .شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

خلاصه حسابی حرف زدیم و از علت قهرمون گفتیم و تابستونی که گذشت و ... . من الان به اندازه ی تموم ستاره ها و برگ درختا و گلبرگ ها و عاشق هایی که روی زمین وجود داره خوشحالم .شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

همین الان از خواب پا شدم و ... خواب دیدم که ما با همیم و کنار هم می شینیم .شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے مثل قبل شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے. چون بعدازظهر خوابیدم نمیشه گفت خواب دم صبح چپه . و به خواب زن چپه هم هیچ اعتقادی ندارم !

من خوشحالم ....Smileyشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк