I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

سلام سلام سلام سلام

آخی چقد دلم برا اینجا تنگ شده بود

می دونم واسم دعا نکردید اما خب دیگه مشکله حل شد شکر خدا

فکر نمی کردم اینقد زود حل شه !

خب دیگه چه خبرا ؟

خوش میگذره ؟

ما که همینجور ول می گردیم

نصف عمرم پای این کامپیوترم ، نصف دیگش یا خوابم یا دارم آهنگ گوش میدم یا کلاس زبانم !

آخه این چه تابستون گندیه ؟

حوصله م شدید سرمیره

اینجام که پشه پر نمی زنه

چار تا عکس بذارم برم :

اینجا قطب جنوب است .... آی لاو یو پی ام سی !

 - ستاره رستگار,حسام بیستو دو سیزده,علی لطفی مجنون,محمدرضا نادری,یاسی نیازی,سهیلا ,مجتبی تنها, ,نگار مهربان,عقیل اردوخانی,طـــنـــاز بد گیرل,الهام عرب قایینی,            امیر عباس جهانبخش,جلیل رستگار,حمیدرضا ,محمد    ,ساواش روس بانه,آنتی اس شکارچیِ شیاطین, ,جیم کیفر ساترلند معاون کلوب تجهیزات نظامی,

 - حسین ربیع, ,جلیل رستگار,مجتبی تنها, , ,عقیل اردوخانی,فادیا ااااا,احسان ,بیژن حامی فرمانده اسد,جیم کیفر ساترلند معاون کلوب تجهیزات نظامی,محمد پسرک خفن,صادق   ,رحیم عردان,علی لطفی مجنون,مهدی مدیر كلوب سایه بیام,افشین ,

 - شادی آفرین سیل سپور, ,ستاره رستگار,زینب مهربان,لیلا جوون ,منصوره مرگان ازغدی, ,بیژن حامی فرمانده اسد,جلیل رستگار,جیم کیفر ساترلند معاون کلوب تجهیزات نظامی,علی لطفی مجنون,

 -  , شُـکلآ تــ    تـَلــخَـ,مهندس حمید جیگر خنگولی پور, ,ناهید ر,سارا کلینتون , ,پیمان  ,آرتا , ,زَهــ ـ ـ ـــرا  دُخـــــتـَـ ـ ـ ـرﮮ  از جـِــ ـ ـ ـ ــــنسِ بـ ـ ـ ـاران    , , ,جاوید ع ش,سام فتوحی,سمیرا  وفـــــــــادار,پــ ـ ـر یـ ـ ـا ,آنیتا افسونگر,

 -  شُـکلآ تــ    تـَلــخَـ,علی  ,مهرداد پارسا,نگی , ,من تکم ,حسین رستمی,زینب ؟؟؟؟,حامد فرکانس,رضا ک,اشکان تاتوووووو ,

 - گــــلـســــــــــــــآ خــــــــانـــــــومــــی, شُـکلآ تــ    تـَلــخَـ,الناز محمدی,قیوم توماج,بابا شاه ,علی کارگر,محسن من کمی تا قسمتی بد تو خوبی ,پارمیس کیانی, ,محمد ,ساحل حشمت,یاسی  بیوتی,پانته آ رضایی, نارسیس زیزیگولو آسی پاسی دراکوتا تا به تا  دراکولای پا کوتا,رویـ ـ ـا جـ ـ ـ ون استقـ ـ ـلالـ ـ ی سی آتیـ ـ ـ ـ ـ ـشه عـ ـ ـاشق هـ ـ ـرچی اس اسیه,مهشاد  كوچولووووو,بهار سلطانی,اکبر عبدی, ,

 



نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت0:17---28 تير 1391
سلام عجیییییییییجم.دلم برات کلی تنگ شده.چون عاشق خوندنه نوشته هاتم هستم.خوشحالم که زود مشکلت حل شد.همش میگفتم کی بشه ترنم برگرده.مرسی که تبریک گفتی امیدوارم زود نوبته خودت شه.عکسای خوشملی بودن مخصوصا عکس اولیه.دوست دارم عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк