I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

این یه مدت زندگی خیلی برام سخت شده ( به دلایلی ) این یه مدت اگه بهم بگن دوساعت دیگه می میری ، میگم خدا رو شکر !!! این یه مدت بود و نبود هیچکس برام مهم نیست .

میگن بهترین دوست خداست . خیلی وقته به این جمله فکر میکنم . خیلی وقته فکر میکنم برگردم پیشش . شاید اون موقع وضع بهتر شه .

اولا که باهاش قهر کرده بودم زندگی روال عادی داشت ، حتی هرروز بهتر می شد . من که منتظر بلاهای آسمانی بودم کم کم یه تصور غلط اومد تو ذهنم که انگار باهاش قهرم داره هرروز بهتر میشه !!

باورم نمیشه دوساله طرفش نرفتم . باورم نمیشه دوساله نماز نمیخونم . باروم نمیشه این همه گناه کردم .

تصمیمم توبه است . میخوام توبه کنم شاید روزای خوبم برگرده ، شاید از این وضع دربیام . شاید یه نفر بیاد طرفم که باهم باشیم . البته یه دوست اون بالا هست.که من باید برم طرفش !

خدایا !

منتظرم باش ...



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت17:47---21 فروردين 1391
سلام خوبی ؟/؟/وپ باحالی داری
اهنگش منا کشته
اگه افتخاری بدینو به دنایه کوچیک من سر بزنی خوشحال میشم


سوگند
ساعت11:27---16 فروردين 1391
خدا تنها معشوقي است كه عاشقاني دارد كه هيچ يك از بودن ديگري ناراضي نيست

و هيچگاه يكي از آنها معشوقش را تنها براي خود نمي خواهد

آپم


cholman khan
ساعت18:35---15 فروردين 1391
متاسفانه!بله!دیگه اینترنت مملکت ماست!

cholman khan
ساعت15:57---27 اسفند 1390
بابا شاد باش!دنیا دو روزه!او کی!؟

cholman khan
ساعت14:52---23 اسفند 1390
ترنم خانم سلام!من همون اسکلم!اسکل تویی!خودتی!وای بر شما!بیا کارت دارم!این دفعه جدیه به خدا!میدونم آیفون تصویری داری!این هم برا آیفونتپاسخ:حالت خوبه ؟ چرا هذیون میگی ؟

ارسام
ساعت23:55---18 اسفند 1390
بيا ببين ده ها فرقه دين هست كه هر ديني براي خودش يه اعتقاي داره و ميگه دين ما بهتر از همه دين هاست
منم جز يكتا پرستي به هيچ ديني اعتقاد ندارم ازاد هستم
شما هم بهترين راه رو انتخاب كن
يه خورده مطالعه كن بيشتر كتاب بخون انوقت ميفهمي چه خبره


سامان
ساعت23:52---15 اسفند 1390
سلام به دوستان گل ،متاسفانه با خبر شدم يك ‏حيوان بي شخصيت با اسم و وب من ‏در بعضي وب ها نظرهايي در شإن خودش و خانواده كثيفش ميزنه ،از همينجا ‏از همتون ميخوام كه اين نظرات رو پاك كنيد تا به برادرتون كمكي كرده باشيد ،از همتون ممنونم

http://sepandart.loxblog.com

آبجي شما هم كمكم كن
پاسخ:چه اعتماد به نفسی !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк