سکوت

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

 اگرچه حرف و غزل از نگاهمان جاریست 

سکوت کن دلم اینجا سکوت اجباریست

چقدر پیر شدم با مرور خاطره ها 

به ذهن خاطره هایم ، سکوت غمباریست

ورق زدم به عقب تا رسم به کودکی ام 

دوباره دیدن آن سادگی چه دیداریست

یکی نبود و یکی بود زیر سقف کبود 

دوباره قصه ی مادربزرگ تکراریست

کسی ز حادثه ی عشق قصه ای گوید 

از عاشقی نسرودن خودش گنهکاریست

همیشه عشق برایم سکوت و ابهام است 

شبیه دیدن او بین خواب و بیداریست 

دلم شکست و غزل مرد آه ای مردم !

چقدر طعنه و زخم زبانتان کاریست 

اگر چه حرف و غزل ناتمام مانده ، ولی

سکوت کن دلم ، اینجا سکوت اجباریست ...


+ بدترین چیز اینه که ببینی یکی رو که خیلی دوستش داری یه مشکل بزرگی داره ،

و اون مشکل فقط به دست اون بالایی می تونه حل بشه و بس . و تنها کاریم که از دست تو برمیاد دعا کردنه 

و تویی و غم غصه خوردنش  ...

 



نظرات شما عزیزان:

شهاب
ساعت14:41---5 آذر 1391
فک میکنم اگه تو زمینه نویسندگی ادامه بدی حتماً پیشرفت می کنی.خیلی خوب مینویسی

طوبی بانو
ساعت21:19---24 مرداد 1391
سلام ترنم جونم .... خیلی قشنگ بود این پستت ... مثه قبلیاااا ... اپپپپپپم بیا سر بزن .../

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк