I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

دیروز تولدم بود . راستش این روز تولد کم کم داره میشه یکی از مزخرف ترین روزای زندگیم . یعنی حاضرم هرچی دارم بدم این روز از تقویم زندگیم حذف بشه .

آخه آدم همش منتظر تبریک از یه نفر خاص که کم ترین ارزشی براش قائل نمیشه . و این میشه که گند می خوره به روز ولادت آدم ...

یه قراری هم با یه بروبچ داشتیم ، که البته من خیال می کردم یادشه ، که نبود و ...

کادو و اینا هم که هیچی . کلا این چیزا رسم نیست تو این خونواده ی مزخرف ما . صبح بیدار که شدم مامانم 20 تومن گذاشته کف دست من ، بیا اینم کادوی تولدت .

آخه مادر من کی کادوی تولدو پول میده که تو دومیشی ؟ اونم 20 تومن !! بابا تو داری به عقل و شعور من توهین می کنی . یه ذره برای من ارزش قائل نشدی که بگردی یه کادویی پیدا کنی که ازش خوشم بیاد ...

خواهرمم که کنکور داشت ، اعصاب مصاب کلا نداشت . هم سلولی گرامی هم که تولد خودشم بود و ما که نگرفته بودیم دیگه نباید توقع الکی داشته باشیم .

دوستامون هم که هپروت ... حیف من که این همه کادو واسه اینا خریدم ... نمی کنن یه اس ام اس بدن حداقل ... حالا کادو پیشکش ...

صبح دوتاشون اس دادن . یکی شون همون که باهاش یه قراری داشتم که یادش نبود ....

دیگه تا شب ما دپرس بودیم ... شب پا شدیم رفتیم خونه ی مامان مامانمون ، اونجا با کمال پررویی زل زدیم تو چش مامانجون و خاله مون که امروز تولدمونه . اونا هم که دیدن انگار خیلی ضایعست ما اومدیم گفتیم اینا چیزی نخریدن ، پا شدن دسته جمعی رفتن بیرون و من موندم تنها تو خونه .

رفتن دسته جمعی بیرون و برگشتن . یه خاله هام هیچی گیرش نیومده بود ، یکی دیگشون یه کیف پول خریده بود ، مامانجونم هم یه بستنی خرید داد دشتمون . بیا اینم کادوت . تولدت هم مبارک .

همین . اینم شد تولد باشکوه ما . داداشم شب اومده پیشم میگه بی خیال . غصه نخور . بزرگ میشیم یه چیزی می شیم ، می میریم بعد برامون بزرگداشت می گیرن !!!

اینم با این راه حل های مزخرفش .


+ البته ناگفته نماند که ساعت 10 شب الیناجونم زنگ زد تبریک گفت ، پشت بندش هم تا قطع کرد یه عالمه پیام تبریک اومد ، انگار گیر کرده بودن اون پشت !

+ و  دست بابای گلم هم درد نکنه که کادوش رو نصف شب رو کرد . یه ست گوشواره گردن بند دست بند ( البته نقره ! )



نظرات شما عزیزان:

مرلین
ساعت17:19---22 مرداد 1391
انقدر این مسائل خانوادگی رو اینجا لو نده ...
پاسخ: :-)


sogand
ساعت23:43---11 تير 1391
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
سلام دوستم.آپم.بدو بیا.نظر یادت نره وگرنه دیگه نمیام وبت
آخی عزیزم.تولدت مبارک دوسته گلم.تو باید دوست من میشدی.این ماه پدر جیبم دراومد بس که کادو بخرم واسه دوستام.توام کاش بودی واسه توام میخریدم.بجاش این بوس رو از من قبول کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк